#1 2011-10-25 12:56:27

Samson Miodek

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2011-10-24
Posty: 2
Punktów :   

Build crafter/melee do oceny i ewentualnych poprawek :p

Oto build do jakiego doszedłem po kilku godzinach zastanawiania się jak zmieścić w jednej postaci wszystkie umiejętności, które chciałem mieć.

http://warungqita.com/planner/#level:55 … -thermal:0

Teraz "krótko" uzasadnię swoje wybory.
Głównym zadaniem postaci jest craft i rabaty u npc. Stąd maksymalne wartości dla inteligencji, percepcji i charyzmy. Gdzieś przeczytałem, że wysoka charyzma daje dostęp do dodatkowych questów, że npc chętniej rozmawiają z charyzmatycznymi postaciami, ale nie wiem ile w tym prawdy. Nie mam  za wiele doświadczenia w grach typu FPS dlatego jako główne źródło zadawania bólu wybrałem broń kontaktową, stąd maksymalna siła i średnia koordynacja. Z dwóch dostępnych umiejętności defensywnych wybrałem Armor Use, stąd maksymalna wytrzymałość. Wysokie wytrzymałość i siła zwiększają też HP i ich regenerację. To tyle na temat podstawowych stats'ów.
W przypadku skill'i punkty rozdałem tak aby mieć dostęp do w miarę możliwości wysokich poziomów umiejętności aktywnych. Poniżej wymieniłem poziomy umiejętności dostępne dla tego build'u, jak i poziomy, które można by osiągnąć  zwiększając poziomy danych skill'i, kosztem innych. Poziomy umiejętności niedostępne bez ingerencji w rozmieszczenie AP zaznaczyłem na czerwono.
Armor Use: Skill sam w sobie zwiększa resistance co jest dużym plusem, głownym powodem takiego poziomu skill'a jest otrzymanie wysokiego poziomu stance Dreadnaught.
Dreadnaught 9
Umiejętność typu stance, daje bonus do Primary Armor +408 i wymaga Armor Use 174.
Dreadnaught 10
Ostatni poziom tego skilla daje +450 do Primary Armor i wymaga Armor Use 189.

Soak Elements 7
Umiejętność typu stance, zwiększa Secondary Armor +536, Tertiary Armor +766 i zmniejsza Primary Armor -375. Wymaga Armor Use 165.
Soak Elements 8
Secondary Armor +595, Tertiarty Armor +850, Primary Armor -416. Wymaga Armor Use 180.
Soak Elements 9
Secondary Armor +653, Tertiary Armor +933, Primary Armor -458. Wymaga Armor Use 195.

First Aid: W przypadku tego skill'a moim zdaniem nie opłaca się podnosić  go wyżej, ponieważ następny poziom stanch wounds, który jest głównym powodem inwestowania w First Aid, leczy tylko 55HP wiecej i wymaga już droższego katalizatora. Poza tym First Aid daje dwie umiejętności aktywne do zdejmowania negatywnych statusów.
Stanch Wounds 6
Leczy cel, lub siebie odnawiając 211 HP i zwiększa regenerację HP o 14 na jedną godzinę, zużywa katalizator w postaci average bandage. Wymaga First Aid 156.
Stanch Wounds 7
Odnawia 256 HP, +12 HP regen, zużywa superior bandage. Wymaga First Aid 186.

Resuscitation 2
reanimuje martwy cel odnawiając 97 HP i zwiększając HP regen o 26 na jedną minutę. Wymaga First Aid 99.
Resuscitation 3
Reanimuje martwy cel odnawiając 142hp i zwiększając regenerację HP o 38 na 1 minutę. Wymaga First Aid 159.

Melee: Tutaj chodziło głównie o maksymalizacje Charge. Nie wiem tylko czy taki poziom Melee umożliwi używanie dobrych broni kontaktowych.
Provoke10
Umiejętność zwiększająca threat celu względem użytkownika, zmniejsza również jego ranged i melee defense o 15 na 10sec, wymaga Melee 180.
Provoke 11
Ranged i Melee defence celu -16. Wymaga Melee 195.

Charge 5
Zwiększa prędkość poruszania się o 30% i Power o 30 na 6 sekund, lub do wykonania następnego ataku. Wymaga Melee 180.
Enhancement: Głównie dla posiadania własnej aury w postaci Calibration. Lubie mieć dużo resistance od ataków fizycznych.
Ablate 6
Umiejętność typu stance.Primary Armor +366, Secondary Armor +513, Tertiary Armor +733, Power/Precision -67. Wymaga Enhancement 162.
Ablate 7
Primary Armor +416, Secondary Armor +583, Tertiary Armor + 833, Power/Precision -75. Wymaga Enhancement 180.

Calibration 8
Umiejętność typu aura dający buff całej drużynie w zasięgu 30 metrów. Zwiększa Primary Armor o 559. Wymaga Enhancement 174.
Calibration 9
Zwiększa Primary Armor o 629. Wymaga Enhancement 192.

Resilience 7
Umiejętność typu Aura. Zwiększa save'y o 28. Wymaga Enhancement 168.
Resilience 8
Save'y +31. Wymaga Enhancement 186.

Empathic: Ta mutacja daje dostęp do aż dwóch umiejętności leczących. Do tego daje kolejną umiejętność aktywną do zdejmowania negatywnych statusów, i jedną umiejętność typu Revive.
Benevolence 8
Przywraca punkty życia sobie 126, lub innemu celowi 253. Wymaga Empathic 171.
Benevolence 9
Przywraca HP sobie 141, innemu celowi 282. Wymaga Empathic 189.

Restoration 6
Umiejętność typu HoT(Heal over Time). Przywraca sobie 24HP, lub innemu celowi 48HP co sekundę(nie pamiętam tylko czy trwa 5 czy 10 sekund, ale bardziej prawdopodobne jest 5 sekund). Wymaga Empathic 165.
Restoration 7
Sobie 27HP i innemu celowi 54HP co sekundę. Wymaga Empathic 183.


Mam jeszcze parę pytań, odnośnie tego build'u:
1. Czy rozdawanie AP w skill'e w ten sposób jest opłacalne, czy może lepiej jest podnosić  skill'e do maksimum zmniejszając ilość samych skill'i?
2. Jaki jest dokładny przelicznik do HP i HP regen z wytrzymałości i Siły(jeśli ktoś ma takie informacje)?
3. Jaki jest przelicznik do resistance od skill'a Armor Use(jeśli ktoś wie)?
4. Czy nie lepiej byłoby zmniejszyć niektóre skill'e, jak Armor Use i Enhancement w celu zainwestowania tych AP w Dodge, i jak odnosi się melee/ranged defence do faktycznej szansy na uniknięcie obrażeń( i znów jeśli ktoś posiada takie informacje)?
5. Czy taki poziom Melee daje dostęp do broni sensownych pod kątem DPS i PvP?

Dzięki za poświęcenie czasu na przeczytanie moich wypocin, będę wdzięczny za ocenę build'u i ewentualne sugestie jak go poprawić. Mam nadzieję, że ten build się do czegoś nadaje i cała moja praca nie poszła na marne, a może nawet pomoże to komuś w opracowaniu własnego.

Offline

 

#2 2011-10-25 19:11:39

nadul

Użytkownik

177311
Zarejestrowany: 2011-10-14
Posty: 11
Punktów :   

Re: Build crafter/melee do oceny i ewentualnych poprawek :p

czesc

bylid nie  jest zly  ale  tak  jak  mowilem  na Mumble trzeba  sie paru zeczy pozbyc  i  zmaxowac mele

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pożyczki pozabankowe śląsk czy z powodu alkocholizmu mozna zrobic separscje allochtonizm upadł klucz do deluxe ski jump 3 1.7.0 dziary na przedramieniu